Takenbeheer

Alles wat u moet doen in één overzicht

Een eenduidig en duidelijk overzicht van alle taken die uitgevoerd moeten worden of in behandeling zijn geeft rust en overzicht.

Takenbeheer

Binnen de praktijk zijn er veel verschillende zaken. Allereerst zijn er wettelijk verplichte taken zoals onderhoudstaken, controle van de de AED, een verwerkersovereenkomst die nog moet worden gesloten of een vaccinatie van een personeelslid moet worden ingeleverd. Met VanBernard heeft u als manager hier geen enkele zorg meer over, want u werkt vanuit één centraal takenscherm die u alle meldingen geeft wanneer deze voor u relevant zijn.

Aan deze taken zitten geautomatiseerde workflows gekoppeld, zodat u altijd de juiste stappen onderneemt. Zo zal bij een onderhoudstaak automatisch de vraag worden gesteld wanneer de afspraak staat, bij het verwerkers register er een checklist naar voren komt om te beoordelen of er wel daadwerkelijk een overeenkomst hoeft te worden gesloten en komt de taak van de verversing van een röntgen cursus slechts één keer per jaar naar voren.

Voor de assistentes is er één centraal takenscherm waar zij alleen de informatie zien die voor hen relevant is, dus bijvoorbeeld alleen de taken gekoppeld aan haar functie, voor haar kamer. Ook hoeft ze nooit van scherm te wisselen, want alle acties uitzetten zoals het melden van een storing, een kapot hoekstuk of een bericht sturen naar een collega kan vanuit ditzelfde scherm.

Binnen VanBernard is het takenscherm de core van het systeem, hier komt alles binnen op het juiste moment en wanneer de taak is afgewerkt wordt dit ergens anders in het systeem weer verwerkt.

De voordelen van takenbeheer met VanBernard

✔ Geautomatiseerde workflows gespecificeerd voor de tandartspraktijk

✔ Vergeet nooit meer een taak uit te voeren, door specifieke reminders

✔ Al het geplande onderhoud in één overzicht

✔ Eén centraal overzicht van alle taken die voor een specifiek persoon of functie relevant zijn

✔ Aftekenlijsten voor in de verschillende ruimtes

Erachter komen hoe het takenbeheer uw praktijk meer overzicht kan geven?

Maak direct een afspraak door te klikken op onderstaande knop

TAAKBEHEER

De onderdelen van Taakbeheer met VanBernard.

U dient met zoveel verschillende zaken te regelen en rekening te houden en tegelijkertijd heeft u de dagelijkse praktijkvoering waarmee u te maken krijgt.

AFTEKENLIJSTEN

De assistente logt in op haar specifieke kamer en ziet daar de taken die voor haar die dag relevant zijn. Zo is er geen overload aan informatie en kan ze direct haar dag goed beginnen.

Er is nog een onderscheid gemaakt tussen een hoofdtaak en een subtaak. Nieuwe assistente? Dan kan zij eenvoudig zien welke taken er allemaal vallen onder het opstarten van de kamer. Een ervaren assistente? Dan kan met één muisklik meerdere taken aftekenen!

Is er wat aan de hand? Dan kunnen acties zoals; een chat starten, een storing melden, een hoekstuk reparatie melden of een incident melden. Ze hoeft niet van scherm te wisselen. Hierdoor kunnen de assistentes zonder uitleg direct aan de gang!

✔ Weinig taken voor de ervaren assistente

✔ Kan gebruikt worden zonder uitleg

✔ Eén centraal scherm voor iedere assistente gelijk

Workflows

Om u zo veel als mogelijk invoer werk te besparen en zeker te weten dat u geen enkele stap overslaat hebben wij voor ingeprogrammeerde workflows in het systeem gemaakt. Bijvoorbeeld welke stappen te doorlopen bij het laten uitvoeren van onderhoud, het uitvoeren van een functioneringsgesprek of het invoeren van een verwerkersovereenkomst.

U ziet dus ook in welke stap een specifieke taak bezig is en wie met deze taak op dit moment bezig is om deze af te ronden.

✔ Tandartspraktijk specifieke workflows

✔ Direct overzicht in de voortgang van een praktijk

✔ Weet zeker dat u geen enkele stap overslaat

Waar zult u deze onderdelen nog meer tegenkomen?

Protocollen

Al uw protocollen centraal opgeslagen

Incidenten

Eenvoudig registreren en opvolgen en daaraan gekoppelde mails en notulen van besprekingen.

Apparaatbeheer

Eén overzicht van al uw apparatuur en daaraan gekoppelde documenten.

Afwezigheid

Documenten gekoppeld aan specifiek verzuim of afwezigheid

Personeelsdossier

Alle personeelsdocumenten

Urenregistratie

De urenregistratie van uw personeel

Bekijk onze tarieven →

Onze tarieven zijn zeer transparant en overzichtelijk gepresenteerd, zodat u altijd weet waar u aan toe bent en er geen verrassingen achteraf zijn.

Over Zorgsom & Partners →

VanBernard is onderdeel van Zorgsom & Partners. Lees hier alles erover.

Uw betrouwbare partner op het gebied van praktijkmanagement software

Maak direct een afspraak of stel een vraag