Documentbeheer

Documentbeheer

Eén centrale plek voor al uw protocollen, handleidingen, onderhoudsbonnen, facturen, veiligheidsbladen en ga maar zo verder.

Documentbeheer

Binnen VanBernard beheert u al uw documenten, zoals protocollen, brief templates, personeelsdocumenten, veiligheidsbladen, onderhoudsbonnen, facturen en nog veel meer. Wij zorgen ervoor dat u alles centraal digitaal veilig vastlegt. Binnen het systeem zitten zeer zeer uitgebreide mogelijkheden om al uw documenten te bewerken, waardoor dezelfde functionaliteiten behoudt die u nu gewend bent met u Word, Excel en PowerPoint.

Zoveel als mogelijk zullen wij met de template tool voor u klaarzetten, zodat u snel op weg bent en niet het denkwerk nog eerst zelf hoeft te doen. Kies het template dat u nodig heeft en kunt direct snel opweg!

Wilt u eerst een document maken in concept en hiermee samenwerken met uw collega’s, voordat de hele praktijk het kan zien? Nodig uw collega’s uit om samen aan het document te werken.

De voordelen van documentbeheer met VanBernard

✔ Geen losse papieren mappen meer met documenten

✔ Eenvoudig documenten beheren en bewerken met oneindig veel functionaliteiten. 

✔ Personeel ziet alleen documenten die voor haar relevant zijn. 

✔ Nieuwe updates op templates / documenten conform nieuwe wet- en regelgeving!

Wilt u weten hoe u al uw documenten kunt centraliseren?

Maak direct een afspraak door te klikken op onderstaande knop

Documentbeheer

De onderdelen van Documentbeheer met VanBernard.

U dient met zoveel verschillende zaken te regelen en rekening te houden en tegelijkertijd heeft u de dagelijkse praktijkvoering waarmee u te maken krijgt.

Protocollen​

Met dit onderdeel worden alle praktijk protocollen / werkinstructies beheert. Deze kunnen direct worden aangepast binnen het systeem. Daarnaast hebben wij een grote set aan standaard protocollen klaargezet die direct kunnen worden aangepast naar de eigen praktijksituatie. De verschillende keuzemogelijkheden, wanneer nodig, direct binnen het programma beschikbaar gesteld.

Aan deze documenten kunnen personen worden gekoppeld, die hem wel of niet mogen zien en of ze akkoord zijn met de inhoud en zich hieraan conformeren.

✔ Eénvoudig alle protocollen en werkinstructies kunnen beheren

✔ Protocollen en werkinstructies éénvoudig te vinden voor al uw collega’s

✔ Templates conform de wettelijke eisen

✔ Makkelijk te koppelen aan functionaliteiten zoals taken en taakdelegaties..

Richtlijnen

Binnen dit onderdeel worden alle richtlijnen opgeslagen en zijn direct te raadplegen die voor een tandartspraktijk met eventuele specialisaties relevant zijn. Wordt er een nieuwe gepubliceerd? Dan zal u dit direct zien binnen het systeem.

✔ Altijd de laatste versie van de richtlijn bij de hand

✔ U hoeft nooit meer online te zoeken naar een specifieke richtlijn

Eigen documenten beheren

Binnen het systeem kunt u zelf eigen documenten opmaken en deze gebruiken voor verschillende doeleinden. Deze documenten kunt u daarna weer delen met collega’s en hier gezamenlijk aan werken. Zo kunt u binnen het systeem, word, excel en powerpoint direct opstarten!

✔ Makkelijk documenten aanpassen en beheren

✔ Eénvoudig gezamenlijk aan documenten werken

✔ Iedereen werkt altijd aan de laatste versie

Veiligheidsbladen

Het systeem houdt automatisch voor u uw veiligheidsbladen en kunnen direct worden geraadpleegd. Zo krijgt u direct o.a. de volgende oplossingen gepresenteerd; wat te doen bij inademing, huidcontact en wat te doen als het in de ogen komt. Daarnaast maakt het systeem voor u automatisch de risico analyse.

✔ Altijd de laatste veiligheidsbladen in het systeem

✔ Makkelijke knoppen die horen bij het veiligheidsblad

Templates

Met het systeem kunt u zelf templates aanmaken om deze later weer toe te passen, tijdens het creëren van specifieke documenten. Daarnaast hebben wij bij VanBernard een aantal templates voor u klaar staan die u direct kunt gebruiken. Denk hierbij aan voor het maken van een specifiek protocol, een sleutelverklaring of een contract van een medewerker.

✔ Snel documenten opmaken conform de standaard van uw organisatie

✔ Templates gebruiken volgens de geldende standaarden

Documenten ondertekenen

U kunt uw medewerkers vragen om de door u opgestelde documenten te onderteken. Binnen VanBernard zitten een volledig juridisch bindende ondertekening stool. Dit zorgt ervoor dat u nooit meer een contract of ander document hoeft te printen, maar dat hij direct binnen het systeem kan worden ondertekend. Binnen het systeem ziet u de status van de ondertekening. Wanneer het document ondertekend is wordt deze weer op de juiste plek opgeslagen.

Waar zult u deze onderdelen nog meer tegenkomen?

Protocollen

Al uw protocollen centraal opgeslagen

Incidenten

Eenvoudig registreren en opvolgen en daaraan gekoppelde mails en notulen van besprekingen.

Apparaatbeheer

Eén overzicht van al uw apparatuur en daaraan gekoppelde documenten.

Personeelsdossier

Alle personeelsdocumenten

Afwezigheid

Documenten gekoppeld aan specifiek verzuim of afwezigheid

Declaraties

Bonnetjes van personeel

Taken

Eén overzicht van alle lopende zaken en taken in de praktijk

Bekijk onze tarieven →

Onze tarieven zijn zeer transparant en overzichtelijk gepresenteerd, zodat u altijd weet waar u aan toe bent en er geen verrassingen achteraf zijn.

Over Zorgsom & Partners →

VanBernard is onderdeel van Zorgsom & Partners. Lees hier alles erover.

Uw betrouwbare partner op het gebied van praktijkmanagement software

Maak direct een afspraak of stel een vraag