Registraties

Registraties

Houd alles onder controle met VanBernard's complete registratie-oplossingen!

Registraties

Met VanBernard's registratie-oplossingen kunt u niet alleen incidenten en datalekken registreren, maar ook storingen aan uw apparatuur en het beheer van uw hoekstukken bijhouden. Onze software biedt u de mogelijkheid om op een eenvoudige manier storingen en defecten aan uw apparatuur te registreren en deze informatie te analyseren. Zo kunt u snel ingrijpen en voorkomen dat storingen leiden tot onnodige vertragingen en kosten.

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om het beheer van uw hoekstukken bij te houden, zodat u altijd weet welke hoekstukken er zijn, waar deze zich bevinden en welke hoekstukken wanneer zijn onderhouden of gerepareerd. Dit geeft u inzicht in de status van uw hoekstukken en voorkomt onnodige reparaties en vervangingen. Onze registratie-oplossingen zijn toegankelijk en gebruiksvriendelijk, zodat iedereen binnen uw organisatie hiermee kan werken. Daarnaast bieden wij uitgebreide ondersteuning en training, zodat u het maximale uit onze software kunt halen.

De voordelen van registraties met VanBernard

✔ Al uw collega’s kunnen éénvoudig en snel registraties doen

✔ De formulieren zijn confrom de geldende wet- en regelgeving eisen

✔ Snel en éénvoudig beslissingen maken op basis van eerder ingevoerde informatie

✔ Voorkom onnodige kosten bij het verhelpen van storingen aan apparatuur

✔ Direct inzicht in al uw hoekstukken en bijbehorende reparaties

Wilt u weten hoe u alles onder controle kan krijgen?

Maak direct een afspraak door te klikken op onderstaande knop

Registraties

De onderdelen van Registraties met VanBernard.

U dient met zoveel verschillende zaken te regelen en rekening te houden en tegelijkertijd heeft u de dagelijkse praktijkvoering waarmee u te maken krijgt.

Apparatuur/storingen beheer

Het onderdeel 'Apparatuurbeheer' biedt een gemakkelijke manier om alle apparatuur in uw praktijk bij te houden. Onze software zorgt ervoor dat u altijd op de hoogte bent van het onderhoud dat nodig is voor uw apparatuur en wanneer het onderhoud moet worden uitgevoerd.

Daarnaast kunnen storingen gemakkelijk worden bijgehouden en en gemeld. Zo kunt u snel actie ondernemen wanneer er problemen zijn met de apparatuur in uw praktijk. Is de storing gemeld? Dan is iedereen hiervan op de hoogte in de praktijk.

✔ Direct inzicht of deze storing eerder heeft plaatsgevonden, waardoor storingen makkelijker zelf kunnen worden verholpen

✔ Nooit meer zoeken naar een onderhoudsbon, reparatiebon of factuur

✔ Iedereen in de praktijk is op de hoogte van actuele status van een storing

Hoekstukkenbeheer

Ons onderdeel 'Hoekstukken beheer' biedt een gemakkelijke manier om bij te houden welke hoekstukken defect zijn en wanneer ze voor het laatst zijn gerepareerd. Zo heeft u één overzicht van alle hoekstukken in de praktijk en heeft u per hoek een overzicht van alle reparaties die aan hieraan zijn geweest, zodat u op basis hiervan kunt bepalen of u ze nog wilt laten repareren of dat de reparatie binnen garantie valt. Of dat u nog vaker van dit merk hoekstukken wilt gaan bestellen.

✔ Een overzicht van alle hoekstukken in de praktijk

✔ Eenvoudig beslissen of u het hoekstuk laat repareren

✔ Inzicht in de kwaliteit van de merken van specifieke hoekstukken

Incidentenregistratie

Als zorgaanbieder bent u verplicht om incidenten te registreren conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Het is belangrijk om deze incidenten zorgvuldig te registreren, te analyseren en te evalueren, zodat u hieruit lering kunt trekken en de kwaliteit van die u praktijk levert kunt verbeteren.

Bij VanBernard begrijpen we het belang van een goed incidentenregistratiesysteem en daarom bieden we software aan die speciaal ontworpen is om te voldoen aan de eisen van de Wkkgz. Met ons systeem kun je op een eenvoudige manier incidenten en klachten registreren en analyseren, zodat je snel inzicht krijgt in wat er is gebeurd en welke maatregelen er genomen moeten worden.

✔ Assisstes kunnen snel en eenvoudig verbetersuggesties / incidenten registreren

✔ U voldoet aan de eisen van de eisen van de WKKGZ

✔ Makkelijk analyseren en bespreken met uw collega’s

Verwerkersregister

Als organisatie bent u verplicht om een verwerkersregister bij te houden als u persoonsgegevens verwerkt. Het verwerkersregister geeft inzicht in welke persoonsgegevens u verwerkt, waarom u dit doet en met welke partijen u deze gegevens deelt. Hierdoor kunt u voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de verantwoordelijkheid nemen voor de privacy van de personen van wie u gegevens verwerkt.

Bij VanBernard begrijpen we het belang van een goed verwerkersregister en daarom hebben we dit als onderdeel opgenomen in onze software. Met ons verwerkersregister kunt u op een eenvoudige manier een overzicht maken van de verwerkers die u gebruikt en welke gegevens zij verwerken.

✔ Het systeem helpt u te beoordelen of u een verwerkersovereenkomst moet sluiten met de leverancier

✔ Volledig conform de eisen van de AVG

✔ Voor iedereen inzichtelijk bij onduidelijkheden of vragen

Datalekken

Als u als organisatie persoonsgegevens verwerkt, bent u verplicht om een datalekkenregister bij te houden. Het datalekkenregister geeft inzicht in welke datalekken er hebben plaatsgevonden, wat de oorzaak was en welke maatregelen er zijn genomen om verdere schade te voorkomen. Hierdoor kunt u voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de verantwoordelijkheid nemen voor de privacy van de personen van wie u gegevens verwerkt.

Bij VanBernard begrijpen we het belang van een goed datalekkenregister en daarom hebben we dit als onderdeel opgenomen in onze software. Met ons datalekkenregister kunt u op een eenvoudige manier een overzicht maken van de datalekken die hebben plaatsgevonden en welke acties er zijn ondernomen om de gevolgen te beperken.

✔ Voor iedere medewerker in de praktijk laagdrempelig om te gebruiken

✔ Begeleidende tekst bij iedere stap

✔ Volledig conform de AVG

Waar zult u deze onderdelen nog meer tegenkomen?

Taken

Eén overzicht van alle lopende zaken en taken in de praktijk

Protocollen

Al uw protocollen centraal opgeslagen

Bekijk onze tarieven →

Onze tarieven zijn zeer transparant en overzichtelijk gepresenteerd, zodat u altijd weet waar u aan toe bent en er geen verrassingen achteraf zijn.

Over Zorgsom & Partners →

VanBernard is onderdeel van Zorgsom & Partners. Lees hier alles erover.

Uw betrouwbare partner op het gebied van praktijkmanagement software

Maak direct een afspraak of stel een vraag